LFT P13/14 Classic frendiseurapäivillä
LFT P13/P14 Julkaistu: 12.08.2024 19.53

LFT P13/14 Classic frendiseurapäivillä

LFT P13/P14 Frendiseurapäivä Bläk Boksissa

Syksy startattiin P13 / P14 joukkueiden osalta Classicin frendiseurapäivillä. Kesän alussa koko seura sai Classicilta kutsun Frendiseurojen salibandypäivään, joka oli suunnattu P9/10, P11/12 ja P13/14 ikäluokille. Jojolle ilmoitukset Jopoxiin ja eikun menoksi. LFT:stä kutsuun tarttui P13/14 joukkueesta 12 pelaajaa ja kolme valmentajaa.

Lauantai aamuna siis suunnattiin autokunnat kohden Lempäälää odottavin ajatuksin. Classicista meidät vastaanotti Eemeli Salin, joka kertoi, että häntä jännitti, koska ei ollut aikaisemmin tällaista päivää ollut järjestämässä. Päivään osallistuikin joukkueita ympäri Sisä-Suomea yhteensä 70 pelaajaa ja kaikki kuuntelivat tarkasti mitä oli tulossa.
Aamupäivälle oli rakennettu kuusi erilaista pistettä, osassa tekniikkaa ja paljon pienpeliä. Tiedossa oli siis vauhtia ja paljon punaisia poskia. Aamupäivän jälkeen olikin hyvä suunnata ruokailuun. Siellä useampi pelaaja tuli ilmoittamaan, että oli hyvää ruokaa ja puolet lautasesta oli täytetty salaatilla. Kyllä taas jojon mieltä lämmitti.
Ruokailun jälkeen keräännyimme clubille kuuntelemaan kolmen F-Liiga pelaajan haastattelua. Kuumalla sohvalla istuivat tällä kertaa Janne Lamminen, Eetu Sikkinen ja Ville Hietaranta. Täytyy kyllä sanoa, että kyllä me valmennuksen kanssa olimme ylpeitä omista pelaajista, jotka kuuntelivat hienosti pelaajien vastauksia. Tästä saimmekin pelaajilta palautetta, että oli mieleenpainuva hetki. Grillauksen jälkeen koko 70 -päinen pelaajalauma kentälle ja jaot kahdeksaan eri joukkueeseen, joissa valmentajina toimivat paikalla olleet F-liigapelaajat. Tästä alkoikin Frendiseurapäivän lopputurnaus uusien pelikavereiden kesken. Finaalipeli pelattiinkin liigapelien tyyliin sisääntulon, kuulutusten ja valoshown kera. Finaalin jälkeen kaikki päivän osallistujat mitalien jakoon ja yhteiskuvaan. Olipahan mukava salibandypäivä. Kiitos koko Classicin väelle.

Lopen Floorball Team ry

Paloheimonkatu 3 D 4