Perhesähly 1 - 4 vuotiaille

Perhesähly on tarkoitettu 1-4 vuotiaille (joustavasti alle eskari-ikäiset voidaan ottaa mukaan erityisesti pienenmmän sisaruksen mukana). Perhesählyllä ei ole vetäjää. Kerroilla vanhemmat ja lapset yhdessä voivat lasten ehdoilla tehdä temppuratoja, pallotteluleikkejä tai pelailua.

Seura järjestää pallot, kartiot ja maalit kerroille.

Perhesähly kokoontuu torstaisin klo 17.00-18.00 Läyliäisten liikuntasalissa.

Syyskauden viimeinen kerta on torstai 15.12.2022

Kevät kausi aloitetaan torstaina 12.1.2023

Perhesähly maksaa seuran jäsenmaksun verran 25e / lapsi tai jos perheessä on 3 tai useampi harrastaja seurassa, kannattaa maksaa seuran perhejäsenmaksu 60e / perhe.

Lapsilla tulee olla suojalasit ja oma maila. Suositellaan sisätossuja tai sisäpelikenkiä. Tapaturman varalta on hyvä olla oma tapaturvavakuutus.

Lisätietoja voi kysellä lft.riikka.jalkanen@gmail.com tai 0407318839 (mieluiten viesti)

Salibandysta uusi harrastus ? Vai oletko jo vanha konkari, jota pelailu kuntoilun merkeissä kiinnostaa? Ilmoittaudu mukaan! Aiempaa kokemusta sinulla ei tarvitse kuitenkaan olla.

Kaudella 2023-2024 harjoitukset Elmolassa tiistaisin klo 18.30-20.00 ja torstaisin 20.00 - 21.00

Jokaisella tulee olla sisäpelikengät ja oma maila. Alle 18-vuotialla tulisi olla suojalasit. Muillakin suositellaan suojalasien käyttöä!

Jokainen huolehtii, että itsellä on vakuutus tapaturmaa varten.

Mukaan kuntoilemaan voi tulla niin nuoret kuin jo varttuneemmatkin ja kaikki siltä väliltä. Ikäsuosituksena yläkouluikäisestä ylöspäin.

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan LFT 10 joukkueeseen.

Täytä lomakkeesta ainakin * merkityt kohdatLomakkeen tietojen perusteella liitetään joukkueen nimenhuutoon, jota kautta viestintä tapahtuu ja ilmoittaudutaan treeneihin. Tietoja ei luovuteta eteenpäin.

Huom!

Mukaan joukkueeseen ilmoittaudutaan tämän lomakkeen kautta. Treenikerralle ei voi tulla ilman lomakkeen täyttämistä tai tai Riikkaan yheyttä ottamatta.

Tervetuloa ilmoittautumaan uuteen LFT 15/16 joukkueeseen

Tietoja käytetään vain kerhon sisäisessä viestinnässä. Ilmoittautuminen aina ennen kuin osallistuu kerhoon.

Sählykerho aloittaa treenikerrat syksyllä 2023 torstaisin ja sunnuntaisin

Lisätietoja voit kysyä Joni Salomaalta +358 40 7404316 / jo.sa@outlook.com

Tervetuloa kerran viikossa pelailemaan salibandya!

Uusia pelaajia otetaan mukaan, tule kokeilemaan!

Syksyllä 2023 kokoonnumme pelailemaan sunnuntaisin klo 19.00 - 20.30 uuteen Lastikka liikuntahalliin.

Lopen Floorball Team tarjoaa aikuisille, niin naisille kuin miehille, mahdollisuuden pelata salibandya harrastajaporukassa.

Tule tutustumaan salibandyyn rennolla meiningillä!

Pappasähly on tarkoitettu pääsääntöisesti niille, joilla ei ole voimassa olevaa Salibandyliiton lisenssiä, poislukien LFT:n seuratoiminnassa toimihenkilöinä mukana olevat pelaajat.

Pappasählyn kausimaksu kaudella 2023 - 2024 on 30€/kausi. Voit käydä 2-3 kertaa kokeilemassa ennen päätöstä aloituksesta. Kuitenkin ennen aloittamista tulee tehdä ilmoittautuminen joko linkin kautta tai ottamalla yhteyttä Timoon / Ramiin.

Ilmoittaudu mukaan koululaisten harrastesalibandyryhmään syksyllä 2023!

Sunnuntaina 12.8.2023 aloitamme kerhoilun Lopen Kirkonkylän Elmolassa

Kerhoajat:

Sunnuntaina klo 13-14 (1-3lk) ja

Sunnuntaina klo 14-15 (4-6lk)

Lapsilla ei tarvitse olla taustaa lajista, toivomme mukaan kaikki liikunnasta kiinnostuneet lapset. Aloitukseen tarvitsee mukaan vain iloista mieltä, lenkkarit jalkaan ja vesipullon. Suosittelemme myös tapaturmavakuutusta vahingon varalle. LFT tarjoaa pelikerroille mailan, suojalasit, liivit sekä pallot.

Harrasteryhmässä tutustumme pienillä harjoitteilla mailaan ja palloon.

Pelaamme vain keskenämme, ei sisällä kilpailu toimintaa.

Yhteystiedot:

Johanna Kuoppamäki

050 4652222 - johanna.kuoppamaki@gmail.com

Ilmoittaudu mukaan säbäkerhoon -17 ja -18 syntyneille lapsille!

Lopen Floorball Team kartoittaa kiinnostusta 17/18 syntyneiden kerhon perustamiselle syksystä 2023 alkaen. Kerho harjoittelisi elokuusta alkaen sunnuntaisin Lopen Kirkonkylällä.

Täyttämällä lomakkeen LFT:lle jää yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä kerhon toteutumiseen liittyen loppukesän aikana.

Kerho etsii myös vetäjää / vetäjiä!

Mikäli kiinnostuit tulla vetäjäksi uuteen kerhoon, ole yhteydessä

Johanna Kuoppamäki / +358 50 465 2222

Myynnissä LFT & Oxdog fanipaitoja sekä Limited Edition LäySä & Oxdog fanipaitoja

Paitojen hinnat 22€/kpl

LFT paitojen koot: 128 cm - XXL

LäySä paitojen koot: S - XXL

HUOM! XXL koot tällä hetkellä loppunut paidoista, tilauksesta painatamme niitä lisää!

Voit tilata oman paitasi tällä lomakkeella, Instagram Direct viestillä @lopen_floorball_team tai viestillä numeroon 040 7340368 / Olli M

Lopen Floorball Team ry

Paloheimonkatu 3 D 4