P17 SM-pelien taikaa jälleen luvassa lauantaina
LFT P17Julkaistu: 17.09.2024 13.13

P17 SM-pelien taikaa jälleen luvassa lauantaina

Viekkaan ketun lailla piinaamme jälleen vastustajaa tämän viikon lauantaina.

Mailan käsittely on meillä taikuutta, kuin tanssiva tuuli, vaikka siltä se ei tuntunut, eikä näyttänyt kauden ensimmäisessä vieraspelissä viime viikonloppuna. Me kaikki synnyttiin kilpailijan suurella sydämellä varustettuina, siihen joskus kuuluu pettymykset ja murheet. Mutta nyt on se murhe on murehdittu ja katseet sekä mielet ovat jo tiukasti seuraavassa koitoksessa. Olemme kultaa sisältämme ja puhallamme jälleen yhteen hiileen seuraavassa 21.9. klo 15:00 alkavassa kotipelissämme Lastikassa.

Tule paikan päälle todistamaan (Lastikka, Opintie 6, Loppi), kun pallo vastustajan maaliin sujahtaa, hetki pysähtyy ja salibandyntaika on valloillaan. Salibandyn taikaa on jokainen peli, jotka kirjoittaa uuden tarinan teidän ja meidän sydämiimme matkallamme tähtiloisteeseen. Ole mukana tässä tähtisikermässä!

Tulevia pelejä joukkueellamme: LFT (salibandy.fi)

Lopen Floorball Team ry

Paloheimonkatu 3 D 4